The Imagine to kreatywna komunikacja marketingowa. Pisząc historie marek tworzymy lojalność, łączymy podobnie myślących konsumentów i napędzamy rozmowę wokół marki.
Pomagamy przygotować i zrealizować strategię komunikacji zgodną z celami określonymi przez naszych klientów. Integrując nasze działania inicjujemy dialog i budujemy wiarygodność marek. Ponieważ każda marka jest inna tworzymy indywidualnie projekty, dobierając odpowiednie narzędzia i media budując trwałe relacje.
Aby prawdziwie zaangażować dzisiejszego konsumenta, trzeba zrozumieć, co motywuje i przemawia do niego. Dzisiejsze środowisko medialne wymaga wiedzy, która przekazuje właściwą wiadomość, właściwej grupie odbiorców, w odpowiednim momencie. To właśnie na przecięciu danych, zrozumienia i kreatywności konsumenta pojawia się zaangażowanie i budowane są związki, które inspirują do działania.
W The Imagine dostosowujemy zintegrowane strategie napędzane przez SEO, SEM, treści i media społecznościowe w celu zwiększenia wyników wyszukiwania, zaangażowania klientów, generowania potencjalnych klientów i zwiększenia zwrotu z inwestycji poprzez:
- Strategie komunikacji
- Kampanie PR
- Digital
- Media społecznościowe
- Planowanie mediów
- Kreacje
- CSR
Im większy sukces ma Twoja firma, tym więcej możesz zrobić dla naszego świata. Dlatego nasza misją i pasją jest tworzenie wymiernych kampanii marketingowych, aby Twoja firma mogła się rozwijać.
Zapraszamy do zapoznania się z szczegółami oferty.
Kreatywność
To kreatywność rodzi w nas pasję i zaangażowanie. Uświadamia nam to, co wcześniej było ukryte i kieruje na nowe tory. Kreatywność pozwala nam zderzyć Twoje potrzeby i przekuć je na korzyści. Im większa koncepcja, tym bardziej stymuluje dalszą pracę i pomysły, a projekt staje się jeszcze bardziej kreatywny.
Idea
Najcenniejszym źródłem nowych pomysłów, które mają prawdziwą przewagę nad konkurencją, są potrzeby klientów. Głęboka wiedza o klientach i ich problemach pomaga nam odkryć te potrzeby, a potem przekuć je na idealnie dopasowaną komunikacje.
Energia
Energia? To nie tylko stany układów fizycznych oraz ich zdolność do wykonywania pracy. To także umiejętność zachowania jej wysokiego poziomu na każdym etapie realizacji projektu. Tworzymy, ale i motywujemy od początku do końca.